Zbliżamy się do końca. Przedostatnią marką jest Sony. We wrześniu dominowały laptopy z serii E. Pierwsze miejsce należy do Sony VAIO VPC-EB1S1E, który osiągnął próg 11,24%. Ostatnim miejscem zawładnął przedstawiciel innej serii, Sony VAIO VPC-F11M1E. Jego udział we wszystkich produktach wyniósł 3,5 %, a średnia cena laptopa osiągnęła 4286 zł.
Ostatnia marka, której wyniki zaprezentujemy to MSI. Największy wpływ na zyski producenta we wrześniu miał model MSI GX640-206PL i osiągnął wynik 13,47% udziału we wszystkich produktach. W pierwszej trójce znalazły się również MSI GX740-076PL oraz MSI GE700-004PL.
Na sam koniec zostawiłam podsumowanie laptopów, które zostały podzielone według wielkości matryc. I tak notebooki o ekranie o przekątnej mieszczącej się w przedziale 14-15,6 cala, pierwsze miejsce zajęła Toshiba Satellite L650-116 (1,765 udziału we wszystkich produktach), dalej znalazł się przedstawiciel HP, model G62-120SW (1,44%). Następne dwa miejsca należały do Samsunga R580.
W laptopach o dużych matrycach (o przekątnej 16-18 cala) liderem został Acer Aspire 7741G-334G50MN (3,16%). Na drugim miejscu uplasował się Samsung R780 (2,47%), a na trzecim HP G72-120ew (2,09%).
Z kolei pierwsze miejsce wśród netbooków należy do Asusa Eee PC 1005PX.
To przyniósł nam wrzesień. Ciekawe jak październikowa – jesienna, choć słoneczna pogoda wpłynęła na decyzję klientów.
Źródło: